sobota, 7 kwietnia 2018

Adidas Gerl na Jutubie! Co o tym sądzę? Gównoburza?!

Dzień dobry! Witajcie w ten piękny dzień! Pogoda jest śliczna co nie? Wczoraj na Awatarii w wydarzeniach coś przykoło moją uwagę. Tym czymś było wydarzenie dziewczyny, która bloguje na prestiżowym blogu czyli na AKI. A chodzi tutaj o Adidas Gerl. Wydarzenie nie mogło być inne jak reklama. Ale nie była to reklama bloga tylko kanału na Yt! Popatrzmy jak on wygląda.
No liczba subskrypcji jest nawet przyzwoita, ale czy na pewno są to prawdziwe subskrypcje? W oczy rzuca się ten ochydny baner na którego widok zbiera mi się na wymioty!


Przyjrzyjmy się bliżej jednemu z nowszych filmów Adidaski o tytule (...) coś tam maka paka. Film jest nawet spoko ale ta miniaturka jest jakąś komedią! Środkowy awatar wygląda jakby wyciskał sobie jakiegoś pryszcza lub drapał sobie oko. A te ręce to po prostu jakiś chory żart! Kochana Aniu jeżeli nie umiesz robić grafiki to po prostu się za to nie bierz.
Na owym zdjęciu przedstawiam Wam drugi filmik który jest o wiele gorszy od poprzedniego. Miniaturki brak, ale może to i lepiej, ponieważ przynajmniej nie popsuje sobie wzroku patrząc na te jej ochydne gówniane prace. W filmie można dojrzeć, że gdy SAM PRESTIŻ NASZA KOCHANA KU*WA GWIAZDA!!!11 Wychodzi z budynku to od razu lecą za nią dzikie tłumy. Niestety dziewczynie coś nie pykło z montażem i wyszło jakieś nie wiadomo co. Już nie wspomnę o tej mordzie co lata w powietrzu. Jak sam Kiś Ogórki stwierdził powinni gonić ją z widłami, pochodniami i różnymi innymi narzędziami.





Żeby nie było nudy powstała gównoburza. Zaczęło się to od tego, że Partyzant postanowił napisać kilka kropek pod filmem (...) maka paka. Adidaska od razu rzuciła się jak lwica bronić swojego filmu. W jej odpowiedzi było pełno bluźnierstw. Nie mam już tego komentarza, ponieważ najprawdopodobniej został usunięty ale brzmiał on tak: ,,Coś ci się ku*wa nie podoba? Bo jak tak to wypier*alaj. Robiłam ten filmik kilka godzin a ty tylko hejtujesz". Słońce kogo to obchodzi ile robiłaś ten swój durny film? Mamy prawo myśleć co chcemy  i mamy prawo mieć własne zdanie a to że napisał kilka kropek wcale nie było hejtem. Bartek nie zostając dłużnym odpisał Annie, że ona również potrafi tylko hejtować i dawać te swoje gówniane rady. Zgadzam się z Partyzantem. Adidas potrafi jedynie dawać swoje głupie rady, z których i tak nikt nie korzysta. I jeszcze żeby było śmieszniej dziewczyna daje rady lepszym od siebie. Czy to komuś z AKI czy z AOO. Wszędzie pojawia się ona z tymi swoimi gówno wartymi radami. A sama powinna popracować nad swoją pisownią bo wcale taka idealna nie jest. Adidas Gerl odpisała mu komentarzem, że dala im tylko radę z ustami oczami i ustami. Ups... Mała wpadka? O nie! ADIDASKA UŻYŁA POWTÓRZEŃ! O NIE! SAMA TAKA IDEALNA A UŻYŁA POWTÓRZEŃ! TO SKANDAL! HALO?! PLOTKA AWATARII PROSZĘ NATYCHMIAST OPISAĆ TEN NIEDORZECZNY WYCZYN!!!
Wróćmy jeszcze na chwilę do tematu z tej kłótni wyniknąć może ze Adidas Girl nazwała blog Kacpra głupimi Ogórkami. Świetnie się bawisz. Każdego hejtujesz a sama nie umiesz przyznać się do błędu i jak ktoś ciebie hejtuje to zaraz lecisz z japą i się drzesz. I to nie hejtuje tylko AOO o ZADS również napisała swoją opinię która możecie przeczytać w poprzednim wpisie. Twierdzisz, że ZADS jest żałosnym blogiem i robi żałosne rzeczy? A sama nie jesteś lepsza jak oszukiwałaś w sondzie na AKI która dotyczyła kto ma zostać na blogu! I co? Nie pamiętasz już? Oszustko? 
A teraz ja mam taką radę dla Wojaka, Bartka i Kacpra. Nie potrzebnie wdajecie się w kłótnie z ową istotą. Marnujecie tylko czas...  Lepiej poróbcie coś innego a nie kłócicie się z tak żałosną osóbką jak Adidas. Jeszcze dodam, że Ania tak przechowala to swoje AKI, że aż można się zabić. Oczywiście AKI jest prestiżowe, ale Ty Adidasko nie jesteś. Tak samo Uparta i Nikola. Emilia powinna je wyrzucić bo tylko zaśmiecają bloga tymi swoimi ścierwami i dopiero by się skończył dzień dziecka. 
Możecie mnie shejtować za to co jest tutaj napisane, ale to jest tylko moja prywatna opinia. O kim napisać kolejny post? Piszcie swoje pomysły.

19 komentarzy:

  1. Adidaska zaczyna mnie brzydko mówiąc, wku*wiać. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ptrzez tą (za przeproszeniem) pindę noe ma sensu wchodzić na AKI, gdyż gdzie nie spojrzysz jej zjebane posty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mnie pocisłaś XDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Może opinia o nowym nagłówku AKI i AOO? Proszę. / Madzia

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgodze się z tym Ostatnio udzielilam jej rad pod jej " projektami " zamiast nich mogła już wstawić jakaś pokolorowaną sukienkę z awatarii . Ani nie pocieniowane ani nic prosta głupota mój komentarz który pisałam jej przez 10 minut został usunięty bo nie przyjeła nawet porad . No cóż człowieka który myśli że wie wszystko w negatywnym znaczeniu nikt i nic nie zmieni . Pozdrawiam / Valide Sultan Awataria

    OdpowiedzUsuń
  6. prosze opinie o uwaga... nowym blogu naszej miłosiernej królowej (wyczuj sarkazm) Valide Sultan
    http://awatariavalidesultan.blogspot.com/

    /hmm

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozdygała system XDD Gwiazdeczka showbiznesu XD

    OdpowiedzUsuń
  8. I Aniu nie masz prawa odpowiadać w imieniu bloga AKI, bo nie wiem czy wiesz, ale Aki nie jest tylko Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie rozumiem. Czemu mnie oceniasz? Co do tej dramy to dowiedziałam się o niej ostatnio. Ania wciągnęła mnie w tą kłótnię rzekomo że sądzę tak samo jak ona że "Ogórki są głupie" co jest nie prawdą. O Kacpra blogu (nie jestem z nim na ty ale okej) dowiedziałam się niedawno i uważam że piszą naprawdę fajne i ciekawe posty. Chciałam również dodać że nigdzie nie udzielałam na temat tej kłótni a wypowiedź ani że sądzę tak samo jak ona była zmyślona co jest żałosne. Uważam że nie powinnaś/eś mnie oceniać skoro nie znasz prawdy. Fakt może nie piszę na AKI najlepszych a co z tym się łączy najciekawszych postów ale są one szczerze i pisane z pasją, aczkolwiek jeśli Ci się one nie podobają to nie czytaj pf.
    /Nika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic tutaj nie jest napisane o tobie.

      Usuń
    2. Napisałeś/aś post i teraz nie wiesz nawet co jest jego treścią? Otóż jest zdanie o mnie "Oczywiście AKI jest prestiżowe, ale Ty Adidasko nie jesteś. Tak samo Uparta i Nikola. Emilia powinna je wyrzucić bo tylko zaśmiecają bloga tymi swoimi ścierwami i dopiero by się skończył dzień dziecka." Wcale w tej wypowiedzi nie ma nic o mnie prawda? Uważam to za żałosne że oceniasz mnie a nawet mnie dobrze nie poznałaś/eś. Pozdrawiam

      Usuń
  10. Nila to kurwa a tej serial to zgapiarstwo z serialu " Oł jea Królowa wyświetleń " który nakręciła valide o swoich dawnych wrogach oł jea . Nila myślisz że ci sie upiecze ?
    NOWE FAKTY O NILI OKAZAŁO SIE ŻE JEJ SERIAL TO OSZUSTWO ! GŁÓWNY SERIAL POWIAŁ KIEDYŚ A BYŁ TO WYMYŚLONY PIERWSZY SERIAL NA AWATARI PRZEZ "VALIDE SULTAN" KTÓRA ZROBIŁA SERIE O SWYCH WROGACH " OŁ JEA " TYTUŁ SERIALU OŁ JEA KRÓLOWA WYŚWIETLEŃ" NILA WYKORZYSTALA TO ŻE VALIDE MA SOJUSZ Z OŁ JEA . SERIAL VALIDE PO SOJUSZU Z OŁ JEA ZOSTAŁ ZAWIESZONY A NILA POSTANOWIŁA ZGAPIĆ POMYSŁ . SKURCZY BYK Z NILI MYŚLALA ŻE SIE JEJ UMIECZE ALE WPADŁA / Repororterek dla blogów .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety prawda jest inna. Serial Valide został dodany 11 października 2016 roku, a Nili seriale były dodane juz w sierpniu 2016 roku, więc cos tu się nie zgadza.

      Usuń