poniedziałek, 2 kwietnia 2018

Oceniam blogi #4 ZADS

Dzień dobry! Dobry dzień! Jak kto woli, dla każdego coś innego! Wielu z was spodziewało się, że blog upadnie i nie powstanie, ale jak się okazuje powracam! Sporo czasu mnie tu nie było. Około 3 tygodnie przerwy to wcale nie mało, ale jednak przerwa dobrze mi zrobiła. Dość tych wstępnych ceregieli!
Skoro już powracam to przydałby się jakiś ciekawy post a nie tylko informacje, więc dziś zajmiemy się ocenką niedawno powstałego bloga ZADS (Z Awatarią dookoła świata). Już na samym starcie spalili się tą nazwą. No bo pomyślmy na trzeźwo, po co wymyślać takie długie nazwy? Nie lepiej było walnąć (Jakiś przymiotnik) Awataria? Tylko od razu takie długie coś? Dobra bo się rozpisuje na temat nazwy która i tak taka istotna nie jest.
A tak prezentuje się nagłówek owego bloga. (Na blogu znajduje się nagłówek z napisami, ale jak go pobieram to mam pikselozę, a więc kurierka przesłała mi oryginał bez napisów)
Baner bloga spodobał mi się już od pierwszego wejrzenia! Ma w sobie to coś! Michalina pozytywnie mnie zaskoczyła i widać, że ma nie byle jakie zdolności do grafiki i ta praca zmusiła mnie do wystawienia oceny 10/10.
Ale zaraz... Chwileczkę... Jedną chwileczkę... Jeszcze wczoraj na nagłówku widniało zdjęcie kupy na białym tle i dodany był napis a raczej skrót bloga ZADS. Jakby tego było mało całość została wykonana w SNAPCHACIE!!!!!11 świadczy o tym czcionka widniejąca wtedy na nagłówku. Rozumiem, że to tylko taki "głupi żarcik"ze strony koleżanek, ale mogłybyście robić mniej obleśne rzeczy. Oprócz nagłówka na blogu pojawiały się różne okropne rzeczy. Na przykład przez jakiś czas zamiast tytułu: Perfekcyjna Pani Domu był widniał tytuł Perfekcyjna Pani Kupsztala lub przez kilka dni na końcu posta informującego o konkursie był dopisek: PS W prawym dolnym rogu dodajcie zdjęcie kupy na znak że czytaliście XD. Ja uważam, że takie rzeczy na blogu są niedopuszczalne a przynajmniej powinny być! No tak ale czego się spodziewać...
Dobra teraz przyszedł czas na posty. Na owym blogu pojawiają się głównie posty informacyjne o naborach, wyniki okresów próbnych lub przeważnie serie. Jak na blogu była Nila to pojawiały się zwykłe posty (takie wiecie nie posty z serii tylko takie no.. nie potrafię tego wytłumaczyć ale mam nadzieję że rozumiecie o co mi chodzić). Ich serie są nudne, takie zwyczajne, monotonne a niektóre nawet ściągnięte z innych blogów.
Tak jak w każdym poście z tej serii oceniam też blogerów. Tym razem inaczej być nie może i już zaczynam ocenę!
Julia i Nikola
Zdanie na temat Julii i Nikoli jest w poście w którym oceniony został blog AKI
Michalina
Widać, że Michalina nie jest sztywną dziewczyną, ponieważ często widuję ją na Awatarii jak wraz ze swoją koleżanką/przyjaciółką kupą lupą wygłupiają się i żartują. Wydaje się być miła, ale czy na pewno? Są to jedynie moje osobiste przypuszczenia
Iza i Marika
Obydwu dziewczyn nie znam, więc nie mogę ich ocenić.
Inaczej mówiąc blog do najlepszych nie należy, ale grafiki mają ładne. XD
O kim mam napisać kolejny post? O jakimś blogu, konkretnej osobie z show-biznesu (wymyślonego przez naszą mamę Plotkarę!!11) a może o jakimś YouTuberze? Piszcie swoje propozycje w komentarzach!
Do następnego!

2 komentarze:

  1. Post dobrze napisany. Co z tym kupą to się zgodzę, to nie było śmieszne tylko żałosne...

    OdpowiedzUsuń