wtorek, 13 marca 2018

Oceniam blogi #3 BzA

Dobry wieczór! Jest to kolejny post z serii Oceniam blogi. Ten wpis będzie dotyczył bloga Biegiem Zwiedzimy Awatarię. Żeby nie przedłużać, przejdę do konkretów.
Tak prezentuje się nagłówek owego bloga. Przyznam, że jest całkiem ładny i nawiązuje do teraźniejszej pory roku, a dokładniej przedwiośnia. Przeróbka awatara wyszła bardzo fajnie. Pracę oceniam 9/10.
   Teraz ocenimy wpisy na owym blogu. Po zobaczeniu nazwy bloga moje myśli były takie, że jest to zwykły blog. Niestety strona okazała się kolejnym do kolekcji antysułtańskim gównem. Głównie pojawiają się tam wpisy dotyczące Valide i sułtanek. Przyznam szczerze, że tych ich wypocin nie idzie czytać.
Zastanawia mnie dlaczego co chwile zakładają blog do obrażania validki. Nie lepiej mieć jeden? Tylko od razu tworzą po 10-20 blogów, które nie mają sensu i po jakimś czasie zostają usuwane. Jaki to ma sens?
W skrócie blog to kompletna klapa, nie ma najmniejszego sensu i na pewno za jakiś czas zostanie usunięty.
Wiem że post był bardzo krótki, ale o takim dennym blogu nie ma co się rozpisywać.
Kogo mam ocenić w następnym poście? Piszcie w komentarzach!

8 komentarzy:

  1. Na początku zdziwiłam się - nie znam tego bloga. Ale po przeczytaniu ciągu dalszego już zrezygnowałam z odwiedzenia owej wirtyny. Spodziewałam się jakiejś nowej blogerki, a nie postów o wrogach Valide. (poprawna wersja komentarza)

    OdpowiedzUsuń
  2. No cóż jak uważasz ;) poproszono mnie to pisze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba chodziło jej o Bloga którego oceniłaś/ oceniłeś, a nie twojego.
      / Scott

      Usuń
  3. Oceń ten dramatyczny nagłówek jaki ma Z Awatarią dookoła świata
    /Naćpana

    OdpowiedzUsuń
  4. Napisz o czymś kurwa no nw hejter Awataria

    OdpowiedzUsuń