czwartek, 1 marca 2018

Pierwszy post

Dzień dobry! Oto pierwszy post na nowym blogu. Z nazwy możecie się domyślić o jaki blog chodzi. Na tym blogu będę wyrażać swoją opinię na dany temat np. blogi, kanały na YouTube. Możecie mi zarzucić, że ściągam pomysł z bloga MZA (Moje zdanie Awataria). TAK. ZGAPIAM!!! Już możecie mi to zacząć wypominać. Bardzo chętnie poczytam. Zaznaczam również, że nie należę do osób, które perfekcyjnie umieją ortografię, także proszę mi tego ciągle nie wypominać. Zdaje sobie z tego sprawę. Wyczekujcie drugiego posta już niebawem.


4 komentarze:

  1. Nie,no ortografia, składnia na wysokim poziomie. Ciekawy post, dużo się dowiedziałam. życze powodzenia chłopie, albo dziewczyno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero zaczynam blogowanie ;)
      I czy kogoś by zaciekawił opis mojej osoby? I tak nikt mnie nie skojarzy ;)

      Usuń