niedziela, 11 marca 2018

Oceniam blogi #1

Witajcie! Poproszono mnie o zrobienie serii, w której mam za zadanie przedstawić wam moją opinię na temat blogów i blogerów piszących na owych blogach. I oto jestem! Od kogo zaczniemy? Oczywiście nie może to być nikt inny jak Baśniowa Awataria!
Nagłówek już był przeze mnie oceniony, ale nie zaszkodzi mi ocenić go po raz drugi. Nagłówek jest fajny, tematyczny, wszystko pasuje ze sobą kolorystycznie oraz tematycznie.
  Teraz wypowiem się na temat postów. Są ciekawe, błędów jako takich nie ma. Bardzo podobają mi się serie Kevina typu ,,Poszukiwany/Poszukiwana" oraz ,,Genialne pozy". Krócej mówiąc ciekawe i fajne posty.
Następnie wypowiem się na temat pewnego zajścia, które miało miejsce 30 stycznia, a dokładniej administracja postanowiła zawiesić bloga. Później dopiero zaczęły dziać się dziwne rzeczy. 5 dni później Kinga, jak gdyby nigdy nic, dodała post o aktualizacji. Na samym początku tego wpisu poinformowała nas, czytelników, że na blogu będą pojawiać się posty, ale tylko o aktualizacjach. Uważam, że jest to bardzo dziwne, ponieważ raz zamykają bloga, a raz piszą normalnie tyle, że o aktualizacjach. Nie mogli od razu tak napisać tylko wyskakiwać z jakimś zawieszeniem? Było to trochę nierozsądne.
No dobra, jak już zrobili to niech tak będzie. W tej kwestii nie mam nic do gadania. Jedynie mogę wyrazić swoją opinię, a zresztą właśnie to robię. No i podobno miały być wpisy TYLKO DOTYCZĄCE AKTUALIZACJI, a nagle Karina wyjeżdża z serią TOP 5, która nic a nic nie dotyczy aktualizacji, a tym bardziej nowości. Chyba nigdy nie ogarnę tego bloga.
No dobra była ocena postów i tych typu pierdół czas ocenić blogerów z tego bloga. Zapraszam na seans!
Zacznijmy od Kingi- założycielki owego bloga. Jeżeli chodzi o jej posty to są całkiem fajne i przyjemnie się je czyta. Zawsze stara się dodawać posty regularnie i wywiązywać się ze swoich obietnic. Jej charakteru nie znam za bardzo, ponieważ konwersacje prowadziliśmy zaledwie kilka razy, ale wydaje się być całkiem spoko.
Teraz przejdźmy do Kevina- męża Kingi i chyba jednego z większych leni tego bloga. U niego dodawanie postów graniczyło z cudem. I już nie chce mi się wierzyć, że uczy się 24 godziny i nie ma czasu na napisanie chociażby posta z informacjami. Do tego niedawno miał ferie zimowe i nawet nie raczył dodać żadnego posta. Ja nie wiem czy on ma jakieś swoje życie prywatne i nie ma czasu na bloga czy to przez naukę, ale jeżeli nie ma czasu na bloga to po co na nim jest? Nie lepiej byłoby odejść i mieć jeden "problem" z głowy? Kinga już dawno powinna mu zrobić ,,Papa z bloga". Jeżeli chodzi o jego charakter to nie wiem jaki jest, ponieważ nie było szansy żeby z nim pisać.
Martynę chyba każdy z nas już poznał lub przynajmniej o niej słyszał. Zasłynęła ona z pewnej tak zwanej "gównoburzy" na blogu naszej mamy (dla niekumatych na LA). Na początku Martyna zgłosiła się na LA, aby później stwierdzić, iż nie chce tam blogować. Była też podobno akcja z ,, Jebanymi lamusami", ale szczegółów nie znam. Jej posty są w miarę fajne, ciekawe i mówiąc krótko mogłaby być fajną i lubianą blogerką gdyby nie swoje zachowanie na LA.
I na sam koniec- Karina. Nie wiem dlaczego, ale wszyscy mylą ją z Karyną. W sumie imiona są podobne, ale że aż tak? Co do jej postów- są spoko, ciekawe tematy, błędów raczej nie ma. W kwestii charakteru również nie będę się wypowiadać, ponieważ nie znam jej osobiście. Wiem tylko tyle, że lubi anime (czy jakoś tak to się nazywało).
To miał być koniec tego mojego jakże to nudnego wpisu, ale nie będę sobą jak się tego nie przyczepię. Na zdjęciu wyżej jest lista blogów o Awatarii (tych działających). Ja tutaj jakoś widzę połowę niedziałających blogów. Lemurek Awataria (blog naszej mamy), Kochamy Cię Awatario, Make Avataria Great Again? No błagam. To mają być działające blogi? Blogi, na których nic nie pojawiło się od miesiąca? Nie lepiej by było dodać tam Awataria Oczami Ogórka albo Z Awatarią dookoła świata? Wiem, że możecie nie lubić osób tam blogujących, ale jednak.... No... Po co dodajecie niedziałające blogi skoro możecie dodać te działające? Ale jak już nie chcecie dodać tych działających to chociaż usuńcie te niedziałające.
Niestety wszystko co złe też musi się skończyć. Podobnie jest w tym przypadku. Jaki blog mam ocenić następny? Awataria- Kraina Inspiracji? Awataria Oczami Ogórka? A może Hejterzy Awatarii?

7 komentarzy:

  1. Napisz ocenę prac Wylie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogą pisać normalnie posty. Ja wciąż czekam na posty (nową serię) od Martyny, którą obiecała przy powrocie. Dla mnie wszyscy piszą spoko posty. Karina czasem zapomina o szczegółach. AKI oceń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naturalnie, że mogą, ale podobno miała byc przerwa od normalnych postów, wiec trochę się to kupy nie trzyma ;)

      Usuń
  3. Awataria kraina inspiracji opisz Olę, Oliwię i Julkę

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawj AKI teraz, jestem ciekaw.

    OdpowiedzUsuń
  5. Biegiem zwiedzimy Awatarie oceń /Anonim

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na Twoją ocenę Adidas Girl z bloga AKI

    OdpowiedzUsuń