piątek, 9 marca 2018

Porównuję filmy YouTuberów Awatarii

Dobry wieczór! Ostatnio miał być post na blogu, w którym porównuję filmy dwóch teraźniejszych YouTuberów- Nila Awataria i Stare. Jakoś czas nie pozwalał mi na napisanie, ale bardzo Was przepraszam. Podobny, a raczej taki sam post możecie ujrzeć na blogu Hejterzy Awatarii. Mój będzie bardzo podobny tyle, że będzie to moja opinia. Możecie mi pisać, że zgapiam, ale trudno. Poprosił mnie anonimowy czytelnik.
  Najpierw zacznę od nazwy obydwu kanałów. Emilia nadała swojemu kanałowi nazwę ,,Nila Awataria", a Romek ,,Stare". Niektórym ta nazwa nie pasuje i jak już nagrywa Awatarię to powinien się nazwać Stare Awataria lub coś podobnego. Ja tak nie uważam. Moim zdaniem każdy ma prawo nazywać się tak jak chce. Z tego co mi wiadomo youtuber ma w planach nagrywać inne gry typu ,,Farming Symulator" lub ,,War Thunder" i będzie musiał się nazwać Stare War Thunder (lub po prostu w skrócie Stare WT) lub Stare Farming Symulator (w skrócie Stare FS)? Chyba nie opłaca mu się zmieniać nazwy ze względu na jedną grę. Niektórzy też uważają, że ma  nieodpowiednie zdjęcie, ja natomiast uważam tak jak w powyższym przypadku, że każdy ma prawo do własnego zdjęcia. Stare interesuje się rzeczami militarnymi, więc zdjęcie pasuje do jego osobowości. Okej, chyba za dużo pier*olenia o niepotrzebnym, ponieważ moim zadaniem jest porównać ich filmy, a nie wypowiadać się na temat innych rzeczy.
Zastanawiam się od czego zacząć... Może po prostu od początku. Wypowiem się krótko na temat filmów od obydwu nagrywających. Jako pierwsza będzie Nila.
Emilia niedawno odświeżyła kanał i wyszło jej to na dobre. Filmy są bardziej profesjonalne i widać, że nie były robione w 5 minut. Potrafią wciągnąć i zaciekawić. Po co się długo wypowiadać? W skrócie bardzo fajne, profesjonalne i wciągające filmy, które naprawdę przyjemnie się ogląda.
  Teraz czas na filmy Starego. Muszę przyznać- na niższym poziomie od Nili, ale również są świetne i pomysłowe. Widać, że Romek poświęca dość dużo czasu na ich nagranie. Ok, wielu z Was pomyśli sobie ,,CO?! Poświęca dużo czasu na nagranie?! To tylko filmy montowane w Movie Maker! Jak można to nagrywać dużo czasu?!" A no można. Wystarczy spojrzeć na jakość, którą możemy uzyskać po przybliżeniu obrazu, a wiadomo, że nie trwa ona długo, ponieważ każdy ruch jaki wykona nasz awatar bardzo ją psuje. Mniejszy problem, gdy nagrywa się kiedy postacie siedzą, bo wtedy nie wykonują ruchów sami z siebie, ale przy pozycji stojącej?! Koszmar! Wiem jak to wygląda, ponieważ w moim przypadku było wiele prób, ale każda kończyła się ostrym wku*wieniem i cały plan poszedł.... Także między innymi za to go szanuję i oglądam.
Pora na ocenę końcową i ustalenie zwycięzcy. Okej... Więc... Chwila prawdy....
KTO WEDŁUG MNIE NAGRYWA LEPSZE FILMY?
Wielu z was od razu wskaże zwycięzcę, czyli kanał Nila Awataria, ale ja uważam inaczej. Moim zdaniem obydwoje mają świetne filmy, tylko Nili są na wyższym poziomie i dzięki temu ona powinna zwyciężyć, ale, ale... Zapomnieliście o jednej ważnej kwestii, a raczej dwóch. Po pierwsze Nila nagrywa już mniej więcej 4 lata, a Stare Awatarię dopiero od roku lub 2 lat, więc Emilia ma tak jakby większy staż w tym co robi i większe doświadczenie, ale gdyby porównać jej filmy sprzed dwóch lat do obecnych filmów Starego? No właśnie... Druga kwestia jest taka, że Stare jest nieco młodszy od Emilii, więc to również jest normalne, że Emilia ma lepsze umiejętności, a także doświadczenie, nieprawdaż? I to jest (według mnie) trochę niesprawiedliwe, że porównujecie kogoś starszego, z dłuższym stażem do kogoś młodszego z krótszym stażem. To chyba normalne, że ta starsza osoba wygra.
Pewnie teraz wiele osób zacznie mnie hejtować za to, że uważam inaczej, ale możecie mówić co chcecie. Po prostu znajduje się tutaj moja opinia, a z tego co wiem to każdy ma do niej prawo. Zanim też zaczniecie porównywać ich filmy weźcie pod uwagę te dwie rzeczy wymienione powyżej.
Piszcie w komentarzach o kim mam napisać, a na pewno pojawi się taki post!
Do następnego!

4 komentarze:

  1. Świetny post! Ja uważam, że to głupi pomysł tak porównywać ich dwoje. Według mnie obydwoje nagrywają świetne filmy i zasługują na podziw za poświęcony czas i szacunek. /M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisz ocenę do prav Wylie

    OdpowiedzUsuń
  3. Może zrobisz serię w której oceniasz blogi i blogerów?

    OdpowiedzUsuń