wtorek, 13 marca 2018

Oceniam blogi #2 AKI

Witajcie w drugiej odsłonie serii Oceniam blogi i w tym poście ocenimy sobie blog AKI. Ten post miał pojawić się wczoraj, ale mój stan zdrowia mi na to nie pozwalał. No nic nie będę się rozpisywać na głupie tematy, tylko przejdę do konkretu.
Nagłówek był już oceniony przeze mnie w jednym z poprzednich wpisów, więc nie będę pisać tego jeszcze raz.
   Na początku wypowiem się na temat postów. Ciekawe, ale nie zawsze. Co to znaczy? Mam tutaj na myśli posty nowych redaktorek bloga, a dokładniej Nikoli i Ani (Adidas Girl). Łatwo się domyślić, że post był pisany na siłę lub na odwal się. Nie lepiej byłoby dodać jeden, a porządny post? A nie takie krótkie nie wiadomo co. Posty Kasi bardzo mi się podobają, ale czasami jest za dużo przecieków. Posty Upartej są kiepskie. Widać, że chce zostać sławna na siłę, ale jej to nie wychodzi. Sama tematyka postów jest nudna, monotonna, nic ciekawego.  Posty Emilii, Oliwii, Oli i Julki są bardziej dojrzałe niż u dziewczyn na okresie próbnym. Dziewczyny potrafią wymyślić coś fajnego, ciekawego. Emilia pisze świetne posty o aktualizacjach i nie tylko. U Oliwii podoba mi się seria kontynenty. Widać, że dziewczyna wiele czasu poświęca na napisanie takiego posta. Ola ostatnie czasy nie pisała na blogu, ale jej wpisy również mają to coś. Julia za to robi ciekawe eksperymenty.
Widać, że organizacja bloga jest na wysokim poziomie. Świadczą o tym codziennie dodawane posty. Raz jest mniej, raz więcej, ale zawsze jakiś wpis powinien się pojawić.
Jak w poprzedniej odsłonie ocenie blogerów.
Emilia
Emilia to założycielka owego bloga. Nie było szansy z nią pisać, więc nie mogę stwierdzić jaki ma charakter. Powiem tylko tyle, że wydaje się być sympatyczna.
Oliwia
Oliwia jest sympatyczną i pozytywną osobą. Ma ciekawy charakter. Przynajmniej taka była, zanim urwał nam się kontakt.
Ola
Oli osobiście nie znam, ale podobnie jak Emilia wydaje się być sympatyczna.
Julia
Julia natomiast ma bardzo ciekawy i fajny charakter. Można pośmiać się z nią ze wszystkiego. Dziewczyna przede wszystkim ma do siebie dystans (podobnie jak ja) co wychodzi u niej na wielkiego plusa.
Nikola
Kiedyś ja i Nikola mieliśmy całkiem dobry kontakt, ale po czasie zaczął się on urywać. Z czasem Awataria zaczęła mi się nudzić i po czasie nie było po mnie nawet śladu.
Ania
Ani osobiście nie znam, ale na AKI dała niezły popis, przez który czuje do niej niechęć. Emilia nie powinna jej w ogóle przyjmować na bloga skoro oszukuje. Nie masz pewności czy nie zrobi tego drugi raz.
Kasiulek
Kasi nie znam osobiście, więc nie mogę ocenić jej charakteru.
Uparta
No i ostatnia osoba czyli nasza gwiazda Uparta. Z charakteru dała się poznać niezbyt dobrze.  W zeszły weekend rozmawialiśmy na skwerze i Uparta już się wychwalała co to nie ona, jaka to ona nie jest sławna, a prawdę mówiąc nawet okresu próbnego nie zdała. W ogóle Emilia powinna jej nie przyjmować. Ciekawe czy by była taka sławna.
  Niestety,  a może i stety jest to koniec mojego wpisu na temat tego bloga. Jeżeli macie ochotę piszcie swoje opinie na temat owego bloga w komentarzach oraz podajcie propozycje o kim mogę napisać.

9 komentarzy:

  1. Jestem bardzo zdziwiona i roześmiana. Z Upartej robisz gwiazdeczkę? No nie przesadzajmy. Jest bardzo miłą osobą. A ja jak oszukuje? Z VIPEM? XDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jak ty z nią korenspondujesz jest miła, ale podczas naszej rozmowy wywyższała się, ponieważ jest na AKI. A ty oszukiwałaś w ostatniej sondzie na AKI :)
      Po prostu uważam, że Ty i Uparta nie nadajecie się na AKI. Chyba mam prawo do własnego zdania? ;)

      Usuń
  2. No, no ostro pojechałaś po wszystkich :D Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po czym wnioskujesz, że jestem dziewczyną? ^^ W tym poście wyrażone jest moje zdanie i z tego co wiem każdy ma do niego prawo.

      Usuń
    2. Jaki masz nick na aw ? :D

      Usuń
    3. Nie powinno cie to obchodzić ;)

      Usuń
    4. Jednak powinno, może się spotkasz z nami i omówimy to? :)

      Usuń
    5. Po cóż to mam się z Wami spotykać? :D Czyżby wasza duma została urażona? :D

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń