niedziela, 11 marca 2018

Prace Wylie

Dobry wieczór! Witajcie w moim jakże to nudnym poście! Właśnie w nim zajmiemy się oceną prac Wylie. Oczywiście oceną jej prac, a nie charakteru. Miejcie to na uwadze czytając ten post, a teraz zapraszam dalej!
Zacznijmy od nagłówka bloga Oli o nazwie Artist of Avataria. Przyznam szczerze, że praca mnie urzekła, aczkolwiek coś w tej twarzy jest nie tak, ale nie wiem jeszcze co. Oprócz twarzy wszytko jest bardzo ładnie i moja ocena to 8/10.
Kolejna praca jest to taka... uhm... jakby to ująć... dziewczyna jednorożec? Uznajmy, że tak. Praca bardzo mi się podoba, ale trochę oczy są za duże.... I to bardzo za duże... Moja ocena to 9/10.
Tutaj mamy już jedną z nowszych prac dziewczyny. Bardzo fajny pomysł, pogoda i tło również pasuje do owej sytuacji, czyli w tym przypadku dziewczyny, która postanowiła skończyć ze swoim życiem. Nie mam się czego przyczepić, a właściwie to jest jedna rzecz, a dokładniej napis. Mógłby być trochę ciemniejszy (?). Cóż, mimo wszystko musze przyznać, że praca jest ładna i daje 10/10.
Powyżej mamy fan arta dla nieczynnego już bloga Sens Awatarii. Jedynym minusem tej pracy są wielkie, o wiele za wielkie oczy. Oprócz tego wszystko jest ładne i moja ocena dla tej pracy to 8/10.

Tutaj mamy ostatnia prace Oli czyli prace na konkurs na blog Sens Awatarii. Tutaj tak jak powyżej czyli za duże oczy, ale i usta. Oprócz tego praca bardzo fajna kolorystycznie pasuje do siebie. Moja ocena to 8,6/10.
 Taka rada dla Oli. Staraj robić się mniejsze oczy. 
I to już wszysto w moim poście. Nastepny post będzie o blogu AKI. Do następnego! 


3 komentarze:

  1. Okej, wyskole cje w jeden księżyc!

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisz o naszej parafii kochanej - kościół Awatarii bo fajna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć!
    Niedawno wpadłam na tego bloga, ponieważ polecili mi go znajomi. I chyba zostanę tutaj na dłużej, bo posty są rzeczywiście takie ciekawe jak mi mówiono. Fajnie, że jest coraz więcej nowych blogów o Awatarii. A co do posta: znam Wylie i przyznam z uśmiechem, że dziewczyna ma ogromny talent. Jej prace są naprawdę świetne! Każda z nich ma swój urok.
    Poza tym czekam na post o AKI tak jak wspomniano na końcu, jestem ciekawa co ktoś inny sądzi o tym blogu. Do usłyszenia! Będę zaglądać tu częściej.

    OdpowiedzUsuń