czwartek, 2 sierpnia 2018

NILA VS VALIDE? KONFLIKT? CO O TYM SĄDZĘ?

Witam Państwa bardzo serdecznie! Dzisiaj wyrażę swoją opinię na temat konfliktu Emilii oraz Valide. Otóż wszystko zaczęło się od tego, że Valide zaczęła podejrzewać Nilę o bycie Faustyną  (bądź inną zakonnicą z KA). Dokładnie nie wiem czy to prawda czy ściema i wolę w to nie wnikać. Na początku Valide, a raczej jej wysłannicy zaczęli hejtować Emilie na blogu oraz serwisie YouTube. Później było coraz gorzej, zaczęły powstawać filmy o Nili i podobno (chociaż tu nie mam 100% pewności) Valide groziła Emilii na Facebooku. Jeden z komentarzy pojawił się również u mnie na blogu.
Reporterek dla blogów napisał, a raczej shejtował Nilę i powiedział, że rzekomo Nila ściągnęła serial z Validę, gdyż Valide zrobiła swój serial o nazwie ,,Oł jea królowa wyświetleń". Informacja ta została przeze mnie sprawdzona i jak się okazuje Valide wcale nie zrobiła tego serialu jako pierwsza.


Powyższe zdjęcia przedstawiają trzy różne seriale. Pierwszy serial został dodany przez Ninę Zając 28 mają 2014 roku. Drugi serial został dodany przez Nilę 7 maja 2016 roku. Dopiero na końcu dodany został serial Valide dnia 6 października 2016 roku. I co, reporterku? Skąd masz te błędne informacje? Chyba, że jesteś jedną z sułtanek.
Wracając jeszcze do tematu. Uważam, że Valide dość solidnie przesadza z tymi podejrzeniami. Ciągle kogoś o coś podejrzewa i połowa z tych oskarżeń jest błędna. Do tego te wszystkie hejty, groźby i przeróbki... To są rzeczy karalne! Ktoś powinien w końcu Valide przemówić do rozumu albo skończy w więzieniu wraz ze swoimi sułtankami. Wtedy to dopiero będzie miała swój wymarzony harrem. (Hehehe)
O kim, o czym mam napisać w kolejnym poście? Piszcie propozycje w komentarzach! (Czekam na hejt ze strony harremu)

1 komentarz:

  1. Valide jeszcze mi groziła że znacznie pisać z moją mamą na fb coś tam jakieś duperele, ta kobieta jest chora psychicznie

    OdpowiedzUsuń