czwartek, 26 lipca 2018

Oceniam blogi #5 PA+ MÓJ POWRÓT

Dzień dobry! Dobry dzień! Jak Wam mijają wakacje? Wyjechaliście gdzieś czy jesteście w domu? Ale przechodząc do tematu...
Powracam na bloga. Niektórzy z Was mogli pomyśleć, że już nie wrócę, gdyż moja nieobecność trwała naprawdę długo, ale postanawiam powrócić! A wszystko to dzięki anonimowemu czytelnikowi mojego bloga, który poprosił mnie o opinie bloga Plotka Awataria.
Zacznę od nazwy owego bloga. Plotka Awatarii. Nazwa sama w sobie nie jest taka zła, aczkolwiek prosta, bardzo prosta. Tylko niestety trochę to nie pasuje do tematyki bloga, ponieważ ostatnimi czasy w ogóle nie ma postów plotkarskich, a jedynie posty relacjonujące wydarzenia w show-biznesie (wymyślonym przez naszą mamę Plotkarę!!11 pozdrawiam serdecznie ❤❤❤). Póki jesteśmy przy postach. Czy Wy też ostatnie czasy zauważyliście, że wpisy na PA to liżące dupe Baśniowej Awatarii opowiadania o ich cudownej atmosferze pomiędzy administracją? No dosłownie prawie każdy post jest o Baśniowej Awatarii i jak do tej pory nie było tam nawet jednego negatywnego zdania o kimś stamtąd.

Pozwólcie ze przywołam przykład z ostatniego wpisy Violetty na temat imprezy BA. Ocena stylizacji jest chyba z kosmosu! Wiadomo, że jeżeli Kinga założy ubrania z jednego kompletu to będą do siebie pasować. I na pewno założenie gotowca nie powinno dostać maksymalnej oceny. A strój Oliwii? Jakoś  (że tak brzydko się wyrażę) dupy nie urywa, szału nie ma. Mało co do siebie pasuje i jeszcze to coś dostaje prawie maksymalną ocenę? Do tego Violetta cały czas przekonuje czytelników, że ta impreza była taka cudowna, taka wspaniała, a założe się, że było tam nudno. Przecież tu widać, że autor wpisu próbuje na siłę podlizać się administracji BA. Zuza weź się zabierz za swojego bloga, bo inaczej nic z niego nie zostanie. 
Na samym końcu ocenimy nagłówek bloga, który najwidoczniej ratuje tą stronę. Nie ukrywam, że pomysł bardzo ciekawy. Banner przedstawia stronę internetową i na głównym planie znajduje się postać głównej administratorki PA. Nagłówek oceniam na 8/10.
Kogo ocenić w następnym poście? Piszcie swoje opinie w komentarzach! 

5 komentarzy:

  1. Świetny post. Cieszę się z Twojego powrotu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam tylko powiedzieć, że ja nie gram na nk i nie przykładam się do stroju,wiec nie jest on nie wiadomo jaki ;) pozdrawiam
    /Oliwia

    OdpowiedzUsuń
  3. Po 1:
    To moja ocena stylizacji i tylko moja.
    Po 2:
    Nie byłeś na imprezie, to nie oceniaj czy była nudna, czy nie. Ja nie wciskam, ja tylko raz poleciłam. Momenty były nudne, ale administracja to "poprawiała".

    Pozdrawiam,

    HDL.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze to tez jest moje zdanie i tylko moje, a i dodam równiez, że to nie jest hejt

      Usuń
    2. Nie mówię, że to hejt :)

      Usuń