sobota, 28 lipca 2018

Oceniam blogi #6 NfA

Dobry wieczór państwu! Dzisiaj mam przyjemność ocenić bloga Na Fali Awataria na zlecenie anonimowego czytelnika. Dziękuję bardzo za pokazanie mi owego bloga!
Nie ma co zwlekać, tylko zaczynamy zabawę! Jak za każdym razem zacznijmy od nazwy dzisiejszego "faworyta". Na fali Awataria. Kompletnie nie mam pojęcia skąd autorki mogły wziąć pomysł na nazwę bloga i szczerze zaciekawiło mnie to bardzo. W sumie to bardzo pasuje do obecnej pory roku- lato... Kojarzy się z morzem, a co za tym idzie z falami.
Teraz oceńmy jedną z najważniejszych rzeczy na blogu, a dokładniej nagłówek. Jeżeli chodzi o spójność to jest okej. W tle widać fale oraz jakąś różową ścianę. Pomiędzy ustawiony jest wieszak z dwoma sukienkami, co bardzo mi się spodobało. Jak zawsze są postacie administratorek. W końcu to jedna z podstawowych rzeczy jakie powinien zawierać banner. Mam tu tylko jedną uwagę. Za dużo rosyjskich ubrań. To już robi się nudne, że każdy bierze ubrania z Avatan Plus, bądź z innej strony z rosyjskimi ubraniami. 
No i na końcu oceńmy posty dziewczyn. Z początku blog miałbyć o standardowej tematyce czyli o takiej jak każdy blog. Później dziewczyny postanowiły, że będzie to blog dotyczący mody. Nic dziwnego. Dziewczyny przeważnie interesują się modą. Oczywiście nie wszystkie! Znam wiele takich, które mają inne zainteresowania! Jednak... Dziewczyny napisały, iż jest to pierwszy blog o tematyce mody, ale był już inny blog o modowej tematyce, a mianowicie Modna Awataria. Nie mam zamiaru tu nic dziewczyną zarzucać. W końcu miały prawo nie wiedzieć. 
W skrócie, blog NfA zapowiada się nieźle i trzymam za niego kciuki. Mam nadzieje, że się wybije i osiągnie sukces.
O kim ma być następny post? Piszcie propozycje w komentarzach!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz